چاپگرها یکی از مهمترین تجهیزات اداری محسوب می شوند که انواع و مدل های مختلف آن را بارها در ادارات، سازان ها و دفاتر دیده ایم. البته لازم به ذکر است که بخشی از بازار تولیدی آن نیز به کاربرهای خانگی اختصاص دارد و خیلی از افراد ترجیح میدهند بخشی از عملیات چاپ مورد نیاز خود را با یک پرینتر شخصی انجام دهند. به هر ترتیب شرکت های تولیدکننده همواره به دنبال ارائه محصولات جدید با قابلیت های متفاوت هستند تا بتوانند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. گروهی از چاپگرهای پرطرفدار که از اواسط دهه 80 میلادی به سرعت متدوال شدند چاپگرهای جوهر افشان هستند. اینها به دو دسته خانگی یا اداری و صنعتی تقسیم میشوند که در مدل خانگی آنها کاغذ و هد پرینتر حرکت میکنند و در مدل صنعتی آنها هد ثابت و محصول از زیر هد حرکت میکند. در این نوع چاپگرها از یک کارتریج بعنوان منبع رنگ استفاده می‌کنند. این کارتریج بر صفحه‌ای که قرار است روی آن عمل چاپ انجام شود حرکت می‌کند و جوهر از نازل‌های بسیار ریز آن بر روی صفحه می‌ریزد و عمل چاپ انجام می‌شود. به عبارت دیگر چاپگرهای جوهرافشان همانگونه که از نام آنها مشخص است، دارای افشانک های بسیار کوچکی می باشند که برای ایجاد تصاویر، قطرات بسیار کوچکی از جوهر را روی کاغذ می‌ پاشد. قطعا قیمت مناسب و رقابتی مهمترین دلیل افزایش محبوبیت چاپگرهای جوهر افشان در مقایسه با سایر مدل ها است. لیستی از بهترین چاپگرهای سال 2017 آماده کرده ایم که در ادامه بدان می پردازیم:

 

Brother MFC-J985DW XL

چاپگر قابل و خوش قیمتی است که عملکرد مناسبی برای دفاتر نه چندان بزرگ دارد. چاپ، اسکن، پشتیبانی از یو اس بی و کارت حافظه از جمله امکانات این دستگاه است. کیفیت چاپ عکس این چاپگر بالاتر از حد متوسط قرار دارد.

 

Epson PictureMate PM-400

اولین چیزی که در این مدل از اپسون نظر شما را جلب می کند، اندازه و وزن کم آن است. هر 36 ثانیه یک عکس بدون حاشیه را برایتان چاپ خواهد کرد. نهایت بزرگنمایی 5760 x 1440 و محفظه کاغذ خام 50 تایی از دیگر ویژگی های آن است.

 

Brother Work Smart MFC J885DW

این چاپگر قطعا بهترین دستیار خانگی شما در امر چاپ خواهد بود. با قیمت مناسبی که دارد گزینه های ارتباطی فراوانی را مقابل شما قرار می دهد. محفظه کاغذ خام 100 تایی، کاربر را از شارژ مداوم کاغذ نجات می دهد! ارتباط وای فای و اترنت امکان مناسبی را فراهم می کند تا براحتی بتوانیم متن و تصاویر خود را برای چاپ به دستگاه انتقال دهیم.

 پرینتر

HP Envy 5540 All in One

این چاپگر گزینه ای ایده آل برای چاپ انواع متن با کیفیت بالا است. علاوه بر این تصاویر چاپی آن نیز کیفیت خوبی دارند اما در رابطه با متن عملکرد بهتری دارد. امکان اتصال بی سیم از ویژگی های خوب این دستگاه اچ پی است. در هر دقیقه بسته به نوع تصاویر بالغ بر 1.3 تصویر را چاپ می کند. محفظه کاغذ خام 125 تایی از ویژگی های متمایز آن محسوب می شود.

 

 Brother DCP-J4120DW

با این چاپگر اندازه های مختلف کاغذ شامل A4, A5, A6 را می توانید روی خروجی دستگاه داشته باشید. همچنین متن روی کاغذ با اندازه A3 را نیز می توانید به قابلیت های دستگاه بیافزایید که در چاپگرهای جوهر افشان کمتر وجود دارد. محفظه کاغذ خام 150 تایی نیز می تواند یک ویژگی مثبت برای آن محسوب شود. تمامی پرونده ها و تصاویر خود را برای کپی، چاپ و اسکن با وای فای به دستگاه همه فن حریف خود ارسال کنید. در هر دقیقه 35 صفحه سیاه و سفید و 27 صفحه رنگی را چاپ می کند.

 

Epson WorkForce Pro WF-4630

دفتر کار شما با این دستگاه هوشمند مجهزتر از هر زمان خواهد بود. در هر دقیقه 20 صفحه سیاه و سفید و همچنین رنگی را چاپ می کند. محفظه کاغذ خام 330 تایی امکانی فوق العاده برای آن به نظر می رسد.

 

Epson Expression Premium XP-830 Small in One

نماییشگر لمسی رنگی، کیفیت بالای چاپ، قابلیت چاپ لیبل دی وی دی و سی دی، کپی، اسکن و محفظه کاغذ خام 100 تایی از قابلیت های مهم آن است.

 پرینتر

Canon Pixma MG7150

نمایشگر کوچک لمسی، ارتباط وای فای در کنار سرعت چاپ بالا از جمله ویژگی های این مدل است. پشتیبانی از کاغذ با اندازه های A5, A4, B5 و همچنین محفظه کاغذ خام 145 تایی را نیز مدنظر داشته باشید. با این دستگاه چاپ تصاویر با نهایت بزرگنمایی9600 x 2400 را در اختیار خواهید داشت هر چند قیمت آن مقداری زیاد است ولی قطعا ارزشش را دارد.

 

Brother Business Smart Plus MFC-J5520DW

 

در هر دقیقه 15 صفحه چاپ رنگی و 17 صفحه چاپ سیاه و سفید را انجام می دهد. ارتباط با سیم و بی سیم، استقامت بالا در انجام عملیات چاپ، فکس، اسکن و کپی از دیگر ویژگی های آن است. در هر دقیقه 17 صفحه سیاه و سفید و 15 صفحه رنگی را چاپ می کند.

 

 منبع : برترینها 

 


معرفی بهترین چاپگرها کاغذ ,دستگاه ,صفحه ,محفظه ,چاپگرهای ,ویژگی ,محفظه کاغذ ,صفحه سیاه ,جوهر افشان ,چاپگرهای جوهر ,صفحه رنگی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

learnaccess درمان و پیشگیری روانشناسی آیا محیط مدرسه دلپذیر،دلخواه و شاد است؟ مهدی مهران